برگزاری جشن ازدواج آسان ۴ زوج مسجدی 

برگزاری جشن ازدواج آسان ۴ زوج مسجدی 

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: عصر امروز جشن ازدواج ۴ زوج مسجدی که توان برگزاری جشن ازدواج ندارند، در قالب طرح پیوند فاطمی برگزار می شود.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: عصر امروز جشن ازدواج ۴ زوج مسجدی که توان برگزاری جشن ازدواج ندارند، در قالب طرح پیوند فاطمی برگزار می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: از آنجایی که در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی هستیم بنابراین این جشن با همکاری سپاه شهرستان جیرفت برگزار می شود.



وی بیان کرد: جشن ازدواج فاطمی به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.



بزم آور ابراز کرد: یکی از اولویت های کانون شهید عزیزپور در راستای فعالیت های اجتماعی، فراهم کردن زمینه ازدواج آسان زوج های بی بضاعت است و بر همین اساس امسال به همت بچه های مسجدی کانون، ۳ زوج به خانه بخت رفتند.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت اظهار کرد: از این تعداد با برگزاری جشن ازدواج آسان ۲ زوج هم زمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و یک زوج جوان نیز در سالروز میلاد امام زمان (عج) زندگی مشترک خود را آغاز کردند.



وی تاکید کرد: ازدواج آسان به ازدواجی اتلاق می شود که پایه و اساس آن بر ساده زیستی و دوری از تجملات بنا شده است و ترویج این نوع ازدواج در واقع ترویج یک نوع سبک زندگی ایرانی اسلامی است که بسیاری از خانواده های متمول نیز تاکنون از آن استقبال کرده اند.



بزم آور در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم با ترویج ازدواج آسان یکی از اصلی ترین موانع بر سر راه ازدواج جوانان که همانا عدم توانایی در برگزاری جشن ازدواج است، برداشته شود.

پایان پیام/ 586